CLUB GAVÀ TRIATLÓ
Tri "B" de Banyoles
Mes de quaranta participants del Club en aquest primer triatló de la temporada. Un triatló dur, per llarg, i d'inici complicat -per la temperatura de l'aigua-.
El nostre club va estar en dos podis:
3er classificat en V2
3res per equips femení. (fotos David M)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario